Asiakaslähtöinen konsultointi

Asiakkaan auttamisessa keskiössä tulisi aina olla asiakas, ei brändätyt työkalut tai akronyymit.

Konsultoinnin tulee aina lähteä liikkeelle yrityksestä ja sen tarpeista ja kyvykkyyksistä. Työkaluilla ja rakenteilla on kyllä paikkansa ja ne helpottavat monimutkaisten tilanteiden käsittelyä, mutta työkalut tulee valita tilanteen mukaan.

Digitalisaatio liiketoiminnassa

Organisaatiot kaipaavat monesti ulkoista apua uudistumiseen. Ne saattavat olla liian tottuneita nykyisiin toimintatapoihin tai eivät tiedä paremmasta. Voi myös olla että tarve uudistua tunnistetaan ja keinojakin on keksitty, mutta käytännön toteutukseen ei ole osaamista tai resursseja.

Oli tilanne tai tausta mikä tahansa, voimme auttaa arvioimaan nykytilanteen, suunnittelemaan muutoksen ja toteuttamaan projektin käytännössä. Tilanteesta riippuessa joko tiukassa yhteistyössä asiakkaan kanssa tai itsenäisesti. Kannattaa lukea blogista miksi konsultin kannattaa monesti valita valmentajan rooli.

Olemme erikoistuneet digitaalisten työkalujen hyödyntämiseen liiketoiminnan kehittämisessä ja ymmärrämme miten merkittäviä liiketoiminnan muutoksia digitalisaatio mahdollistaa. Pienetkin askeleet ovat eduksi, mutta välillä on hyvä pysähtyä miettimään isompaa kuvaa ja pienten palasten optimoinnin sijaan muotoilla koko liiketoiminta uusiksi.

Uudistuminen ei ole koskaan helppoa ja aiheuttaa kitkaa organisaatiossa, mutta muutokseen erikoistuneen kumppanin kanssa mahdollisuudet onnistua paranevat huomattavasti.

Työkalujen kartoitus ja käyttöönotto

Joskus tarve saattaa olla selkeä, mutta käytännön toteutus epäselvää. Järjestelmiä uudistettaessa vaihtoehtoja voi olla paljon ja muuttujia liikaa arvioitavaksi. Lisäksi jotain olennaista saattaa jäädä huomioimatta ja parin vuoden päästä ollaan taas päivittämässä järjestelmää, kun kriittiset ominaisuudet tai muokattavuus puuttuvat.

Voimme tehdä systemaattisen kartoituksen tarpeista ja arvioida eri vaihtoehtoja. Raporttimme perusteella valinta on helpompi tehdä ja lopputuloksena on ratkaisu joka kestää aikaa ja on muokattavissa kehittyviin tarpeisiin, sen lisäksi että tuo kilpailuetua ja on investointina kannattava.

Uusien järjestelmien käyttöönotto harvoin sujuu ongelmitta ja käyttö on alkuun hitaampaa, mutta hyvällä suunnittelulla ja koulutuksella riskit voidaan minimoida ja päästään nopeammin vauhtiin.

Kustomointi ja integraatiot

Joskus valmiista ohjelmistoista ei vain löydy tarvittavia ominaisuuksia tai ne tarvitsee integroida muihin järjestelmiin. Tiimimme auttaa ottamaan parhaat tehot irti käytetyistä järjestelmistä ja toteuttaa laadukkaat kustomoinnit ja integraatiot erilaisiin järjestelmiin.

Taloushallinnon, verkkokaupan, varastonhallinnan ja monen muun järjestelmän integroiminen onnistuu meiltä sujuvasti ja ammattitaidolla.

Business Intelligence & Data-analytiikka

Johtaminen on haastavaa jos se perustuu epämääräisiin arvioihin tai virheellisiin käsityksiin. Liiketoiminnan eri osa-alueiden mittaaminen ja niin sisäisten kuin ulkoisten mittareiden arviointi auttaa tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.

Aina tieto ei kuitenkaan ole ihmisen arvioitavassa muodossa ja se vaatii ammattilaisen käsittelyä.

Autamme arvioimaan saatavilla olevaa dataa sekä keräämään lisää liiketoiminnan kannalta merkittävää tietoa. Suunnittelemme tarpeisiin perustuvan esitysmallin tiedolle ja käsittelemme dataa tarpeen mukaan.

Ole yhteydessä mikäli haluaisit organisaationne päätösten perustuvan enemmän tietoon ja vähemmän fiilikseen.

Ota yhteyttä

Jätä yhteydenotto tai tarjouspyyntö. Palaamme asiaan mahdollisimman pian. Voit myös olla yhteydessä suoraan puhelimitse 0405667054 tai sähköpostitse [email protected]

Toivon yhteydenottoa:
SähköpostillaPuhelimitse

Tätä lomaketta suojaa reCAPTCHA ja Google. Lisätietoja tietosuojakäytännöstä ja palvelun käyttöehdoista.